The simpsons & räkchips

Sitter nu igen, som vanligt, framför datorn och speler.
Nyss kollade jag på The Simpsons och proppade i mig lite räkchips som var över från igår, då jag åt kinamat från min favorit resturang.
Lite lillfredag kanske..? ^

Gammla bilder från förra året, när vi åt där.

Ja, det där är jag


Nuddlish me Kyckling.


Me, again

Hade tänk lägga ut flera bilder, men det är för mycket andra människor på dom, och dom människorna uppskattar nog inte att jag lägger upp bilder på dom... MEHEH.
Aja, nu tänker jag fortsätta spela det jag nu än spelar.
Har'e bra.


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag luktade på räkchips sedan dess vill jag inte äta det längre:(

2012-05-13 @ 14:59:11
URL: http://lookahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0