Speciell dag... igår?


Japp, min födelsedag var igår. Det är väl ganska... speciellt? ._.
Blev uppvaktad på morgonen av Familjen, fick lite presenter. Fina presenter.
Fick kläder, Nya Converse, Hungerspelen- alla böcker, 3000 kr till en ny Dator och MASSOR av Harry Potter saker.
Jag fick Salazar Slytherins medaljong, Harry's stav, Den gyllende kvicken, Hermiones Tidvändare, Slytherin nyckelring o magnet, stor affish med Snape, Voldie, Harry, Ron, Hermione, Bella och Draco på, En bok om HP, en Harry-stav-penna och Slytherin tygaffish. Totalt Awesome!

Några av sakerna:


Harry Potter: Harry Potter Pen & Bookmark
Snygg penna, huh?
Harry Potter: Harry Potter Slytherin Crest Wall Scroll
Tygaffishen

J K Rowling: Harry Potter Film Wizardry
Boken, den handlar om hela Harry Potter, filmerna.

Harry Potter: Harry Potter Keychain Slytherin Crest
Coolaste Nyckelringen
på planeten.

Det mesta av sakerna, ex. Tidvändaren, kvicken och Staven var i Plast, men jag gillar det ändå!

http://cache2.allpostersimages.com/p/LRG/58/5834/QQFSG00Z/posters/harry-potter-and-the-deathly-hallows-part-ii-good-vs-evil.jpg

Detta var den stora affishen jag fick, och den hänger just nu över min säng! :D
Ska ha "kalas" för resten av familjen nu på fredagen, undra vad man får då....

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0