Hemma igen

Efter en långhelg på landet så är jag nu tillbaka i stan, det vill säga hemma.
Helgen har varit varit både trevlig och... hemsk. True story broo.. nejmen, ja.
I onsdagskväll började jag må smått dåligt, jag märkte det när vi kommit till landstället som farmor och farfar har.
Och såklart så blev det värre, jao. Så hela torsdagen låg jag halvdöd i sängen med världens förkylning. Mådde som skit kan jag säga.
Fredagen blev jag lite bättre, så jag spenderade hela dagen med att pusta och fixa iordning vår båt med hjälp av mamma och pappa. (Ska få 400 kr för jobbet, Och de går till London. :DDD)

Min familjs båt


På lördagen så sjösatte vi båten (Jag fick åka med på första åkturen.) och sen så fotade jag lite, enda tills jag hittade en fästing på min kamera och jag tappade all lust.. </3
Funderar på att försöka lägga upp lite bilder som jag fotade, fast det blir när jag har tid och ork för det.. ;_;
Iallafall, idag så åkte vi ju hem. End of story.
Tror jag...

See you Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0