Arbetsdag- Operation Dagsverke


Idag har jag varit hemma hela dagen och putsat fönster.
Min skola samlade idag in pengar till Operation Dagsverke och därför ska alla arbeta och tjäna penger, idag, och jag arbetade somsagt hemma. Inte världens roligaste att putsa fönster, det kan jag säga.
Men de 200 kr som jag fick extra av mamma var värt besväret. (Samlar ju pengar till London. ^)
Jag gav 100 kr till skolan, sen fick jag 200 extra.. Ganska bra betalt?
Plus att det tog ungefär en timme, så jag hade tid över till annat.
Såg på avatar och åt pannkaka. Yah.



Ikväll kommer jag åka till min farmor och farfars landställe, och kommer hem på söndag.
Därav så kommer jag inte kunna blogga, eller så.
Bara så alla ni vet det. Hoppas vi ses snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0