Let's Eat!

Bööh, haha. Det känns som att det ända jag har gjort idag är att äta, äta, äta och äta lite mer.
Nejmen, seriöst! :S
Imorse drack jag dendär dietdrycken igen (Pågrund utav stor brist till matlust). Sen bestämde jag mig för att baka, så då gjorde jag det. Och såklart vill man ha lite smet kvar att slafsa i sig medans man väntar på att kakan blir klar i ugnen... Stort misstag. Jag behöll alldeles för mycket smet, vilket fick mig att må lite illa efter ett tag. Så jag värmde lite kött & potatis att ha som mellanting, innan jag åt kakan. Efter att jag hade ätit köttet och potatisen och bara tagit en liten del av kakan så var det stopp. Usch, fy, blää, mådde inte bra.
Ca. 2 timmar efter det sms min kompis Jonatan mig och frågar om jag har lust att gå och äta på Subway, och jag sa ja.
Efter vi hade gått till Centrum och ätit på Subway, så ser vi att Frapino (En sorts kall lattedryck) hade kommit tillbaka på Espresso House (Den hade varit borta i ett halvår :O), så vi gick hem till Jonatan, hämtade pengar, gick tillbaka till centrum och köpte varsin Frapino. Och nu så sitter jag här hemma framför datorn och nästan spyr, treeeevlig dag.

See you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0