Människan bakom skärmen...

Nu ska jag sammanfatta kort om vem jag är och vad min nya blogg kommer handla om.
Jag är en tjej född någonstans på stenåldern, år 1998 för att vara exakt. Mitt namn är lika ointressant som som att veta vart jag bor.
Jag har tvingats göra en blogg av min svenskalärare, vid namn Nyman, för att han ska kunna bedöma hur vi skriver.
Jag vill egentligen inte blogga, men eftersom vi måste så valde jag att skriva om Pottermore.
Pottermore är en hemsida på nätet, skapad av J.K (Joanne Kathleen) Rowling.
Hon är författaren till dom fantastiska Harry Potter böckerna, och det är även dom Pottermore handlar om.
Jag kommer då och då skriva nya inlägg som kommer handla om just det min blogg heter: Om mitt pottermore liv.

Hejsvejs för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0